Sposobów na promocję własnego biznesu jest masa. Wiele firm próbuje korzystać z rozwiązań nietypowych, na które do tej pory nie wpadli ich konkurencji. Dzięki temu mogą się wyróżnić i trafić do konkretnych grup odbiorców. Dobrym na to przykładem są reklamowe ramki pod tablice rejestracyjne.
Choć może się wydawać, że produkty tego typu są raczej niepozorne i że nie są w stanie zagwarantować oczekiwanych efektów marketingowych, rzeczywistość często prezentuje się zgoła inaczej. Potwierdzają to zresztą statystyki i raport.
Dlaczego więc takie ramki to dobry pomysł? Ponieważ służą one za mobilne obszary reklamowe, które nie dość, że docierają do różnych miejsc, to jeszcze gwarantują odpowiednią wytrzymałość mechaniczną. Rzadko ulegają uszkodzeniom, no chyba że staniemy się ofiarami aktów wandalizmu.
Warto podkreślić również to, że ramki tablicy rejestracyjnej zapewniają praktycznie darmową ekspozycję reklamy. Płacimy tylko za produkt, a nie za czas prezentacji przygotowanych materiałów marketingowych. Nie generują one więc żadnych kosztów dodatkowych, mimo że są „skuteczne” przez praktycznie nieograniczony czas.
Oczywiście wiele zależy też od tego, co na takich ramkach się znajdzie. Trzeba przyznać, że zapewniają one dość ograniczoną ilość miejsca, dlatego warto wszystko to dokładnie przemyśleć. Z pewnością trzeba umieścić na nich dane kontaktowe oraz nazwę firmy, tak aby postronni obserwatorzy wiedzieli, z czym mają do czynienia. Jeśli ostateczny projekt okażę się przemyślany, zapewni on mnóstwo korzyści.